Stowarzyszenie Elektroniki Konsumenckiej (CEA), w tym jego prezes i CEO Gary Shapiro oraz starsza wiceprezes Karen Chupka, początkowo broniło stosowania modeli kobiecych, które zostały uznane za nie dość ubrane przez krytyków, ale zniechęcone do stosowania tej praktyki w 2014 roku, po tym jak petycja Change.org złożona przez dziennikarkę technologiczną Forbes, Connie Guglielmo, zażądała zakazu ich stosowania i osiągnęła 250 podpisów. Propozycja organizatorów kampanii dotycząca „dzieci z kabin bankietowych” została odrzucona, ponieważ KSE odmówił „stworzenia i narzucenia arbitralnych lub niewykonalnych zasad, a co gorsza, na cale nasze wydarzenie w kierunku talibskiego zakazu ekspozycji skóry”, ale nowe wytyczne wystawcy wystawy Consumer Electronics Show (CES) stwierdzają: „Ostatnie artykuły informacyjne pokazują, że „dzieci z kabin” mogą źle odbijać się na publiczności w różnych segmentach wystawy, więc prosimy o zastanowienie się nad tym, czy nie należy to myśleć”.

Diam – hostessa Warszawa – bierzemy udział we wszystkich Polskich imprezach targowych

Po rundzie rozmów z nadawcami, Professional Darts Corporation ogłosiła w dniu 27 stycznia 2018 roku, że zaprzestanie wykorzystywania dziewczynek w turniejach rzutki. Decyzja ta spotkała się z reakcją niektórych kibiców, zawodników i modeli.

W dniu 31 stycznia 2018 r. kierownictwo Formuły 1 ogłosiło, że zakończy praktykę dziewcząt na siatkach (znanych również jako padoki lub dziewczynki parasolowe), które towarzyszą zawodnikom na torze, tradycję, która „od dziesięcioleci jest podstawą Grands Prix Formuły 1”, stwierdzając, że „[czują], że ten zwyczaj nie jest zgodny z wartościami marki i wyraźnie stoi w sprzeczności z nowoczesnymi normami społecznymi”. Posunięcie to spotkało się z krytyką ze strony byłych dziewcząt z siatki, w tym brytyjskiego modelu Kelly’ego Brooka. Były kierownik F1 Bernie Ecclestone i Christian Horner, lider Red Bull Racing, również wyrazili dezaprobatę W lutym 2018 roku Formuła 1 ogłosiła, że zamierza zastąpić „dziewczynki z siatki” nowym programem o nazwie „dzieci z siatki” w tym sezonie. Dzieci będą korzystać z gokartów lub kategorii juniorów, wybranych przez krajowe władze sportów motorowych. Jednak w tym sezonie zostały one pokazane w Grand Prix Monako. Dobrze renomowany Diam – hostessa Warszawa.

Hostessa śliczna na targach biznesowych

Nasze hosstesy zadbają o odpowiednią promocję Twojej firmy

Marka gwiazdy lub poparcie gwiazdy jest formą kampanii reklamowej lub strategii marketingowej używanej przez marki, firmy lub organizacji non-profit, która angażuje gwiazdy lub znane osoby wykorzystujące swój status społeczny lub sławę, aby pomóc promować produkt, usługę, a nawet podnieść świadomość w sprawach środowiskowych lub społecznych. Marketerzy używają zwolenników sławy w nadziei, że pozytywny wizerunek sławy zwolennika marki zostanie również przekazany produktom lub wizerunkowi marki kojarzonej z gwiazdami. Poparcie dla gwiazd jest zwykle powszechnie stosowane przez marki mody lub piękna, ale organizacja non-profit opiera się na gwiazdach, jak również gwiazdy mają umiejętności masowego komunikowania się, które mogą przyciągnąć uwagę ludzi i jest pomocne w dotarciu do szerszej publiczności, aby podnieść ich świadomość na temat danej organizacji lub problemu, czyniąc gwiazdy skuteczne fundraiserów.